piano sale

פסנתר יד 2 ירושלים

פסנתר יד 2 ירושלים במצב מצויין, קניית פסנתר יד 2 ירושלים בדרך הבטוחה

לרוב, קניה פסנתר של יד 2 ירושלים, היא תהליך מורכב. המבחר הגדול של פסנתרים עשוי לבלבל את מי שלא מתמצא ומכיר את עולם הפסנתרים. החיפוש אחרי פסנתר יד 2 עשוי להיות מורכב, לגרום לבזבוז זמן וכסף, ולעיתים אף עלול להיגמר בעוגמת נפש בעקבות קניה של פסנתר חסר תקנה – כזה שלא מאפשר שימוש והנאה ממנו. 
לכן, בקנייה של פסנתר יד 2 מומלץ להיות מלווה על ידי מכוון פסנתרים אובייקטיבי מטעמך, אשר יבדוק עבורך את הפסנתר לפני הקניה, ויבטיח שקניית הפסנתר תהיה המיטבית והנכונה ביותר עבורך. 
אז מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך לקראת קניית פסנתר יד 2?
תקציב:
לפני קניית פסנתר יד 2 ירושלים, מומלץ לתכנן את התקציב אשר עומד לרשותך לצורך קניית הפסנתר. מחיר פסנתר יד 2 מושפע בין היתר מאיכות הפירמה של הפסנתר, וכן מאיכות הצליל והחומרים מהם בנוי הפסנתר. מחיר הפסנתר נקבע בין היתר גם בהתחשב במצבו המיכני והכללי של הפסנתר, זאת לאחר הערכה של מכוון פסנתרים. בהתאם לתקציב העומד לרשותך תוכל/י לערוך תיאום ציפיות ביחס לסוג הפסנתר אותו את/ה מחפש/ת. 
לצורך גיבוש התקציב הסופי מומלץ לקחת בחשבון עלויות נוספות הנלוות לקניית הפסנתר הכוללות: הובלת הפסנתר אל הבית, כיוון הפסנתר לאחר ההובלה, ותיקונים שונים ככל שיש לבצע לפסנתר על מנת להביא אותו למצבו האופטימלי. 
התאמת הפסנתר למנגן:
קניית פסנתר בכלל ופסנתר יד 2 בפרט, היא רכישה המותאמת באופן אישי למנגן, אשר אמור לעשות את רוב השימוש בו. לכן, רצוי שהמנגן הוא זה שיגיע להתרשם באופן אישי מהפסנתר לפני הקניה. הצליל של הפסנתר והתחושה של הנגינה הם רכיבים אישיים מאוד, ולכן חשוב שהמנגן יקח חלק פעיל בתהליך קניית הפסנתר.
בדיקה פנימית של חלקי הפסנתר: 
לפני הקנייה מומלץ להזמין מכוון פסנתרים אשר יערוך עבורך בדיקה מקיפה בקשר למצבו המיכני הפנימי של הפסנתר. הפסנתר כולל אלפי (!) רכיבים שונים שצריכים לעבוד בתיאום ומומלץ לבצע בדיקה זו לפני הקניה, כדי להבטיח את קניית הפסנתר. 
הבדיקה כוללת בין היתר:
בדיקת תקינות כל הקלידים בפסנתר.
בדיקה של המרכיבים הפנימיים של הפסנתר ביניהם: גשר הפסנתר – האחראי על החזקת המתח של מיתרי הפסנתר, תיבת התהודה – האחראית על הגברת הצליל המופק מהפסנתר, נבל הפסנתר – יציקת נחושת המהווה למעשה את שילדת הפסנתר, פטישים, מיתרי הפסנתר, המנגנון המיכני של הפסנתר, ועוד.
בדיקה של מצבו המיכני הכללי של הפסנתר הכולל בדיקה האם הפסנתר מחזיק את המתח של המיתרים.
בדיקת שלמות הלבד בפסנתר (הנמצא בחלקים שאינם גלויים לעין ואשר לעיתים כולל המצאות של עש ומזיקים אחרים).
בדיקת המצאות מזיקים מסוגים שונים (עש, תולעים, עכברים וכו') בחלקים שונים של הפסנתר.
בדיקת תקינות הפעולה המיכנית של מנגנון הפסנתר.
ובנימה אישית…:
לא אחת, אני נתקל בלקוחות שמצאו פסנתר זול, או שאפילו, מציעים להם לקבל פסנתר במתנה. הם לרוב מחליטים לקנות או לקבל את הפסנתר בלי לבדוק אותו קודם וללא עזרת איש מקצוע מתאים. 
לאחר השקעה כלכלית בקניית הפסנתר ובהובלת הפסנתר לבית שלהם, לרוב כשאני מוזמן לכוון את הפסנתר, מתבררת גודל המציאה, שהופכת לעוגמת נפש גדולה. זאת כאשר מתברר שעלות התיקונים הנדרשים על מנת להשמיש ולתקן את הפסנתר הפכו את הקניה ללא כדאית, ושבסכום שנדרש לתקן את הפסנתר, הם יכלו לרכוש פסנתר הרבה יותר טוב…
לחילופין, במקרה הפחות טוב, מתברר שהפסנתר הוא חסר תקנה (טוטל-לוס), ומסתבר שהפסנתר לא היה שווה גם את הסכום ששולם עבורו ועבור ההובלה שלו, ושהמתנה הגדולה היא בכלל של המוכר, שכן הקונה פינה לו גרוטאה מהבית – על חשבונו... 
 לכן, מומלץ להיעזר במכוון פסנתרים מומחה לצורך בדיקת הפסנתר על מנת להבטיח את קניית הפסנתר. 
אנו נשמח לסייע לך בתהליך קניית הפסנתר שלך. 
את/ה מוזמן/ת ליצור איתנו קשר עוד היום לייעוץ ראשוני ולשמוע על הליווי שאנו מעניקים בתהליך קניית פסנתר. 

עומד/ת לפני רכישת פסנתר יד 2? מעוניין/ת שנלווה אותך בתהליך? רוצה להתייעץ ללא כל התחייבות?

השאר/י כאן פרטים ואנו ניצור איתך קשר עוד היום!