כיוון פסנתרים

כיוון פסנתר - מה חשוב לדעת לקראת כיוון הפסנתר

כאמור, מומלץ לדאוג לכיוון פסנתר לפחות פעם אחת בשנה. עוד לפני כיוון הפסנתר, מומלץ לבצע מספר פעולות מקדימות על מנת להבטיח שכיוון הפסנתר יהיה המדוייק ביותר, וכדי שהצלילים של הפסנתר יהיו המדוייקים והנכונים ביותר. 
לאיזה מועד מומלץ לתאם את כיוון הפסנתר?
 ככלל, מומלץ לתאם את הגעתו של מכוון הפסנתרים לשעה שקטה ולוודא שאין הפרעות חיצונית אשר עלולות להפריע למהלך הכיוון. כגון: שיפוצים בקרבת מקום, פעולת גנן או כל רעש חריג אחר, עלולים לגרום לכך שכיוון הפסנתר לא ייצא מדוייק. שכן, עבודתו של מכוון הפסנתרים היא להאזין לפסנתר, וסביבת עבודה רועשת מפריעה למכוון הפסנתרים להאזין לפסנתר ברוב קשב.
כמה זמן לוקח כיוון פסנתר?
כיוון סדיר של פסנתר, שכוון באופן סדיר פעם בשנה, אמורה לקחת כשעה. לעיתים, נדרשים טיפולים משלימים לכיוון הפסנתר, כגון: טיפול בתקלות מיכניות שונות בפסנתר, ניקוי או שאיבה של הפסנתר, או רגולציה, פעולה אשר נועדה לגרום לתקינות הפעולה המיכנית של הפסנתר, וזמן הטיפול בפסנתר עלול להתארך מעט מעבר לכך.
 איך מומלץ להכין את סביבת הפסנתר לקראת כיוון הפסנתר?
כן מומלץ כי לקראת כיוון הפסנתר, סביבת הפסנתר תהיה מוכנה לקראת הגעתו של מכוון הפסנתרים. מומלץ להסיר חפצים שונים המונחים על הפסנתר, ולוודא כי סביבת העבודה של מכוון הפסנתרים היא מרווחת, ומאפשרת למכוון לבצע את עבודתו.
בנוסף, מומלץ לעדכן את יתר דיירי הבית או הבניין על הגעתו של מכוון הפסנתרים, על מנת לזכות לשיתוף פעולה מלא מהסביבה.
לסיכום, באמצעות מספר פעולות הכנה מקדימות פשוטות יחסית תוכלו לסייע למכוון הפסנתרים לבצע את פעולת כיוון הפסנתר בצורה אופטימלית ולהבטיח שאתם תוכלו להינות מצליל מדוייק מהפסנתר שלכם.
מאיר שמואל, מכוון פסנתרים מומחה ישמח לסייע לכם בכיוון הפסנתר. צרו קשר עוד היום לייעוץ ראשוני ללא כל התחייבות.
מכוון פסנתרים

הפסנתר מזייף וכבר לא נשמע כמו פעם? מעוניינים לתאם כיוון מדוייק לפסנתר שלכם?

השאירו כאן פרטים ואנו ניצור איתכם קשר עוד היום!